Viimeaikaisia meikkailuja

Heippa, tähän postaukseen kokosin muutaman meikin, jotka oon tehny viime aikoina. Mä en edelleenkään ole sit mikään ammattimeikkaaja joten jälki on sen mukaista ;) Ja suurin osa mun luomiväreistä on tällä hetkellä tilattu Wishiltä jote en sitä ala erikseen mainitsemaan.


1. Tässä halusin kokeilla keltaista silmämeikkiä ja no, on se ihan ok, mut ei ihan sitä mitä hain. Tuossa yhdessä paletissa on joissain väreissä hyvä pigmentti kun taas toisissa ihan olematon. Joten tässäkään ei huomaa, että YRITIN varjostaa luomivakoa tummemman keltaisella.... Huulissa mulla on Cien merkkinen ruskea huulikiilto sävyssä Sweet Toffee.





 2. Tää on mun Tuksu-meikki. Tää silmämeikki on tehty semmosella "timantti"paletilla eli ne sävyt on hyvin.... kimaltavia? Myöskään tässä ei sävy pääse oikeuksiinsa luomissa mutta vaaleanpunaista se on ;) Huulissa mulla on Jeffree Starsin joku huulilakka mikälie sävyssä Chrysantemum ja sen päälle taputtelin sormella vaaleanpunaista timanttiluomiväriä, samaa siis mitä luomissa. Ja kyllä huomaa, että rajauksia sais harjotella...


 3. Tää on vähän tämmönen ns. klassisempi meikki. Huulissa mulla on joku Wishin HUONO huulilakka, joka aika nopeesti sai uuden omistajan :D



 4. Jälleen vähän neutraalimpaa. Tässä mun mielestä onnistu luomivärit tosi hyvin näin niinkun alottelijaksi. Huulissa mulla taitaa olla NYXin huulipuna sävyssä Paris.


5. Tässä onnistu kans silmämeikki mielestäni hyvin, varsinkin kun miettii ettei tuo häivytys oo vielä oikein hallussa.. Hommasin nimittäin vasta ihan hiljattain edes kunnon häivytyssiveltimen :D Huulissa Avonin mattapuna sävyssä Marvelous Mocha joka on mun ihan lemppari koostumuksensa ja pysyvyytensä vuoksi. <3


6. Äh tästä silmämeikistä ei varmaan tarvi ees sanoa mitään... Idea hyvä, toteutus..... Noh... Joo.. Huulissa mulla on Lumenen natural coden huulikiilto sävyssä 5 Creamy Melon.


Mikä näistä on sun lemppari? Miksi? =)


Suositut tekstit