Uudet hiukset

Tai ainakin uusi väri, hih. Mä oon jo tovin miettiny, että värjäisin hiukset tän väriseksi ja nyt vihdoin. Tosin tää väri on semmonen, että lähtee pikkuhiljaa pois, mutta saa nyt ainakin kokeilla.


Ostin 2 purkkia tätä väriä Cittarin kampaamosta ja vähän mua jännitti, kun tosiaan tuossa purkissa näyttää ihan vaan siniseltä... Mut luotin myyjään ja ei muutakun serkulle sanoa, että lyttääpä väri päähän. Ensin meinasin ostaa vaan yhden purkin mut onneks ostin 2 koska mun päähän meni noin 1.5purkkia. Paljonkohan olis menny jos olis vielä pitkät hiukset? Hintaakin tällä oli ihan mukavasti, siinä 15-16e paikkeilla per purkki. Mutta lopputulos onkin sit ihan kiva, vaikkei väri tarttunutkaan odotetusti kuin vaan vaalennettuihin kohtiin, eli latvoihin. Mut teki se mun tyvestäkin kuitenkin vähä ns. kylmemmän sävyisen :) Sävy vähän riippuu valosta, kuten tuutte seuraavista kuvista huomaamaan. Mut mä tykkään. Mitäs mieltä ootte?





Suositut tekstit