Talitintti maaliskuulla

Jep, eli on taas se aika kuukaudesta, kun vähän mennyttä kuuta katotaan taaksepäin =)

1.3.2015
Tällänen ilmestys oli Seinäjoen katukuvassa ja aika hyvät naurut tuli sen wtf-momentin jälkeen :D


Samana päivänä myös muutettiin tähän uuteen kotiin <3 Mun veli oli kaverinsa kanssa muuttoapuna, samoin yks Mikon kaveri :) Kiitos heille <3

4.3.2015 Heh, innostuin taas Aionista... :p Tosin... Oon ihan huono enkä osaa sitä enää :( Jos täällä on joitain gamereita niin ilmottautukaa! :D


Sit innostuin tekeen tollasen... kollaasin? mun kummipojista :D


6.3.2015 Tuli vuosi siitä, kun Miko kosi <3 Sen "kunniaksi" leivottiin värivirheellisiä mokkapaloja ;D


8.3.2015 Oli ihana päivä... Olo oli niin tasanen ja hyvä <3


10.-13.3. Olin sairaalassa... 



17.3.2015 Onnea on tyyneys <3 Tuolloin olin erityisen onnellinen, kun pääsin Mikon viereen nukkumaan rauhallisin mielin <3

18.3.2015 Rauhallinen olo jatkuu, ja kevätkin hetkeksi tuli.


Tuona päivänä oli myös tän kuun odotetuin juttu; Sabatonin keikka <3


20.-22.3.2015 Olin Kauhajoella. Näin mun yläasteen aikasta parasta kaveria monen vuoden jälkeen.

23.3.2015 Oli taaskin hyvä päivä <3 Pitkän viikonlopun jälkeen sain taas Mikon viereeni. 


24.3.2015 Tuli 444 päivää yhteistä taivalta Mikon kanssa! <3 (Kaikkea se mäkin lasken...)

26.3.2015 Olin taas iloinen. Tällä kertaa siitä, kun ruoka maistui hyvältä, ja pystyin taas nauttimaan siitä. Pienestä sitä onkaan iloinen.

Maaliskuuhun on niin ikään mahtunut iloja ja suruja, mutta kaikesta selvitty. =) Ja yksi ainoa käsityö.... 

Nyt, kun tähän kuuhun on itselläni mahtunut paljon iloa, niin tahtoisin kuulla, mikä sut on tehnyt tässä kuussa iloiseksi? <3







Kommentit

Suositut tekstit