Sairaalassa. Päivä 1.

ÄLLÖVAROITUS! :D

Mulla on siis nyt ollu tovin mahakipuja kun mun vatsa ei oikein ole toiminut kunnolla. Eilen sitten kun olin kaverini kanssa, alkoi järkyttävä kipu vatsassa. Mietin jo raskaudenkin mahollisuutta, koska.... No tiedätte miten niitä vauvoja tulee ja kuukautiseni ovat todella epäsäännölliset. Yritin kaverilleni sanoa, että kyllä tämä tästä, että käyn vessassa ja sitten helpottaa. Kaveri kumminki soitti ambulanssin varmuuden vuoksi ja eikun menoksi sitten. Suoraan synnärille... 

Koko ambulanssi matkan mulla oli hirmuinen ponnistamisen tarve ja luulinkin että nyt syntyy. :D Synnärille/gynelle mentiin siis varmuuden vuoksi sulkemaan se pois. Hoitaja teki sisätutkimuksen ja ei ollut oikein varma että onko se vauvan pää mikä siellä painaa. Mulla meinas tulla paniikki siinä vaihees että ei kai sentään! 



Lääkäri ultras ja tyhjää täynnä koko kohtu. Toisaalta se oli helpotus mut toisaalta kamala pettymys. Selviskin että vaivat johtuvat siitä kun vatsa ei ollu toiminu. Olin kirjaimellisesti tukossa. 

Siinä sitten sain parit helpotukset mutta vasta toisella yrittämällä alkoi tapahtua. Tässä välissä siirryin sit päivystykseen koska eihän synnäri ole oikea paikka kyseiselle hommalle. Päivystyksessä lähinnä odoteltiin lääkäriä ja lääkäri kun lopulta tuli, hän sano että kirurgian osastolle. No ei muuta ku sinne.


Täällä siis ollaan ja aamulla kävi liuta lääkäreitä ja kandeja. Kukaan ei juurikaan puhunu mulle vaan puhuivat keskenään. Täällä mä makoilen nyt sit ainaki tovin. Huomenna varmaan lisää tekstiä :)

Kommentit

Suositut tekstit