Valmistunutta, ja iloisia uutisia

Heipä hei taas! Nyt oon saanu parin sukkia valmiiksi, joten postauksen aika. Oon kyl ollu tyytyväinen tähän päätökseen, että postaan vaan sillon kun kässyjä on valmistunu. Mut ihan eka niihin kuulumisiin :D Eli, me saatiin se ihana esteetön asunto mitä käytiin vähä aika sit kattomas. <3 Jee! 1.7. ois sit muutto. Ollaan jo katottu sinne tiskikonetta, ahh luksusta. Varmaan uus sohva sit kans ois ostoslistalla. :) Mä NIIIN ootan.

Sit niihin kässyihin. Nää sukat on ollu kesken jo ties kuinka kauan ku aina tullu tilaustöitä jotka sitt luonnollisesti menee "omien" töiden edelle. Mutta nyt ne vihdoin on valmiit.

Malli: täältä
Lanka: varressa jämä, terä oranssi 7veikka.
Silmukat: 12/puikko
Koko: n. 38
Puikot: 3mm.

Mulle nää nyt on liian isot mut pakko oli saada kuvattua. :D 

Lankalaihis tilanteen päätin että kirjoitan vasta viimeinen päivä. Joten vähän pidempi aika tulee, kun alunperin oli kk tarkoitus. Mutta se tulee kyllä :)

Nyt virkkaan parvekkeen tuoliin alustaa, joten vähän isompi työ kysees. Tai ainakin musta tuntuu ettei se edisty, ku oon niin tumpelo virkkaamisen kans. Mutta, ei tässä sen kummempia, joten seuraavaan kertaan!

Ps. Kannustetaanhan Suomi voittoon? ;)

Kommentit

Suositut tekstit