Laiskamadon pauloissa

Heissan!

Mulla nyt ei juurikaan oo mitään uutta kerrottavaa mutta aattelin tulla ilmoittamaan että hengissä ollaan =)
Päivät on menny aika vauhdilla. HUI! Edellisessä postauksessa mainitsin että käytiin kattomas aiva ihanaa asuntoa murun kans, mut valitettavasti sitä asuntoo ei saatu. Joten uutta matoa koukkuun. Ens viikolla mennään kattomaan toista asuntoa, siitä lisää sitten.

Eilen oli ihan kamala päivä, kun olin niin väsyksis, joten menin aikasin nukkumaan. Heti sen jälkeen kun illalla oltiin leivottu Cookieita <3 nam. Ohjeen me otettiin murun yläasteen köksän-kirjasta.

Mä jo luulin että alkaisin parantumaan flunssasta, mutta viime yönä alkoi taas ihan järkky kurkkukipu.. Joten ei toivoakaan vielä että alkais parantua. :( No, täytyy toivoo, että tän päivän sauna vähän auttais. :)

Koitan lähipäivinä saada postausta niistä Antsku-sukista, kunhan saan ne vaan eka valmiiksi. Niihin tulee ihan törkeen pitkä varsi ja mun motivaatio ollu ihan hukassa viime päivinä. Mutta "knittinginprogress"-kuvia löytyy Instagramista, janikasusanna_95. Siellä on myös kaikkia muita kuvia, meidän arjesta jne. Käykäähän katsomassa ja seurailemassa <3

Seuraava postaus tulee sitten noista sukista, ehkä huomenna?

Ps. Anteeksi kun oon ollut laiska myös täällä blogin puolella, koitan olla jatkossa ahkerampi. :)

Kommentit

Suositut tekstit