Viikonlopun reissua... ja kässyjä

Voi turkasen turkanen ku on taas viikko vierähtänyt nopiaa.. Viime viikon torstaina lähettiin M:n kanssa kohti Heinolaa, morjestaan hänen perhettä sun muita. Matka meni suhteellisen hyvin, ja meni yllättävän nopeesti. Ainoo väli joka aiheutti lievästi sydämen tykytystä oli Riihimäki-Lahti väli, koska jouduttiin menee lähijunalla, joka kilisi ja kolisi.. IIK. Saavuttuamme Lahteen, M:n äiti ja isäpuoli oli oottamassa jo meitä :) Heinolaan kun päästiin, menimme aika pian sit jo nukkumaan kun kello oli kumminkin jo aika paljon.

Perjantai-aamusta lähettiin Heinolan huikeeseen keskustaan ;) Siellä oli joku tori ja huikeesti ihania tuoksuja <3 Käytiin anopin työpaikalla aamupalalla ja ennenku lähettiin takas "kotiin", käytiin torilta ostamassa metrilakua. M:n mummoonkin tuli tutustuttua :) Iltapäivällä oltiin hetki kaksisteen, ennenkun lähettiin ottamaan leimoja, jotka M:n veljen kihlattu lupas tehdä :) Itse otin semmosen vauvaenkelin, josta laitan kuvaa sitten kun on parantunut kunnolla :) Siellä se loppuilta sit vierähtikin.

Lauantaina.... Hmm.. M lähti isäpuolensa kanssa ajeleen moottoripyörällä.. Jäin anopin kanssa kaksin =) Vähän ennenkuin M tuli takasin, hänen kaverinsa tuli moikkaamaan häntä. Sitten tuli M:n pappa. Olin ihan päästä pyörällä kun en hirveesti tykkää vieraiden ihmisten kanssa olla. Tai tykkään, mutta oon aina ihan paniikissa. Mutta MÄ SELVISIN! :D Illalla M:n veljen muksut tuli hetkeksi "mummolaan", ja sit meillä jo pian koittikin nukkumaan meno :) Itse olin ainakin ihan poikki, kun jännitin koko päivän käytännössä niitä vieraita ihmisiä.

Sunnuntaina M lähti isäpuolensa kanssa rassaileen jotain skootteria tms, olimme anopin kanssa taas kaksin :D M:n saavuttua takasin, ehdin juuri pakata loppuun kun lähdettiinkin jo M:n isän kautta Lahteen junalle. Vihdoin kotimatka koitti <3 Olin väsynyt mutta onnellinen <3 Se oli sellanen reissu, mahdollisimman lyhyesti kerrottuna :)

Iso kiitos VR ja Turvatiimi hyvästä palvelusta :)

Sitten niihin kässyihin. ^^
Sain matkan aikana valmiiksi ne edellisessä postauksessa kuvaamani sukat ja alottelin siitä Nallen valkosesta langasta pienet junasukat, kun lankaa jäi yli =) Juuri ja juuri sain valmiiksi, ennenkuin lanka loppui :)

Tänään järjestelin mun koneen kuvakansiot uuteen uskoon ja poistelin rankalla kädellä turhia kuvia :) Muutaman tunnin päästä ratsastustunnille ja illalla sitten oleilua :)

Kiva, jos jaksoit lukea.
Mukavaa päivää! <3

Ps. Paino ei oo noussu ;) (mut ei oo kyl laskenukkaan)