Laiskamato

Mulle iski totaalinen laiskamato! Mun piti tehä yhtä sun toista, ennenku lähen töihin. Mutta tässä mä istun koneella kirjottamassa blogia :D Oon vaan kattonu Katsomo.fi:stä 112:sta ja alotin tuon toisen yllärisukan juuri. Kamala väsy iski kanssa. Heränny tosiaan sillo ennen 7 ja kolmelta alkaa työt. Noo mut oon mä sentis jotai saanu aikaseks, nimittäin:

Lankana tässä on Hjertegarn Baby Trunte kaksinkertasena :)

Kommentit

  1. Sinähän oot ollut ahkera (etkä laiskamato), kun oot noin pitkällä jo sukissa ;)

    VastaaPoista
  2. hihi noo samalla sitä sutkuttelee kun istuu töissä puhelimessa tai kotona koneella :D

    VastaaPoista
  3. Hih, totta! :)
    Montako kerää noihin sukkiin muuten tätä lankaa tarvitsee?

    VastaaPoista
  4. no nyt mulla on toinen sukka kantalapussa ja lankaa on mennyt vajaa 2 kerää.. että jos tekee kaksinkertasena niin varaa 4 kerää :) mut jos teet yksinkertaisella niin luultavasti 2-3 riittää :) riippuu toki koosta, ja varren pituudesta jne :) nää on kokoa 38 ja varressa MUISTAAKSENI 36 krs. Nro 3 puikot :)

    VastaaPoista
  5. Ok, suurkiitos taas kerran vinkeistä! Olen vähän aloittelija näissä neulomisissani, niin pitää kysellä paljon, että oppii! :D

    VastaaPoista
  6. Eipä mittään, :) Minult saa kyllä kysellä jos jokin askarruttaa :) Koitan auttaa parhaani mukaan :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit