Hyvää ystävänpäivää palleroiset :)

IHAN ekana kerrottakoon että sain mun ikuisuusprojektin valmiiksi eilen :)


Eilen töissä oli jotain NIIN turhauttavaa. Ei siitä oikein tahtonut mitään tulla. Joten lähdin n. puoli 7 kotiin. Pomokin siinä sairastui ja kaikki tuntui vastustavan! Kirjottelin siinä sitten spiikkejä "omannäköseksi" ja sen sellasta. 


Mutta tänään. Ystävänpäivä! Onko porukalla jottain suunnitelmia tälle päivälle? :) Itse kipeenä :/ M lähti juur kouluun ja minä jäin sitten kotiin. Aattelin alkaa kesyttämään mun lankakoppaani nyt, kun sai nuo "pakolliset" sukat valmiiksi :) Tähän alle voisin laitellakin kuvia kuukausien varrelta mun ihanuuksista, koska ahh <3

                 Tämä satsi tais tulla muistaakseni viime kesänä mukaan täältä, tosin paikanpäältä, Kauhajoelta.

Tämän verran suunnilleen mulla on nyt lankoja, tosin langat vaihtuneet pariin otteeseen.

                                                          Viime syksyn kokonaistilanne:

                                           Viime syksynä tuli Tapsalta tämän verran mukaan ;)

                                                               Viime kesän tilastoja ;)

                                    Tän verran VAAN tuli viime juhannuksena Turusta mukaan :)

Kommentit

Lähetä kommentti

Suositut tekstit